Hm..

Publicerad 2012-02-19 20:01:12 i Barcelona 2012,

Kort beskrivning på min nya roomie från belgien.

22 år. Röker cannabis. "Fuck school". Vegan.

Sen hur mycket mer hon röker / sysslar med vill jag knappt veta. Sen hennes relation till utbildning krockade ganska rejält med min, hon har gått om ett par år på grund av mycket skolk och sånt, men hon bryr sig inte direkt förklarade hon. Vegan visst, tycker att de som är veganer ändå ofta är skarpa och ser upp till många men det var det som i våra "snabba frågor" tippade vågen åt det hållet som indikerar att vi inte har något gemensamt.

Dessutom är hon inte från den holländska delen av belgien utan pratar franska och tyska - det vill säga att hon inte förstår alla bra meningar jag kan på holländska. Bah!


Notera att jag endast pratat med henne i 15 minuter. Just nu känns det riktigt skönt att hon endast stannar två veckor. Hoppas att mitt "first impression" ändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela