Ja!

Publicerad 2012-02-05 23:45:06 i Barcelona 2012,

Över förväntningarna. Långt över! Jag bor med tre från brasilien, två tjejer och en kille. Först träffade jag tjejerna. Jag sov i några timmar sen när jag vaknade var dem hemma. Jag klev upp, dem snackar bra engelska men jag ska försöka prata spanska med dem när jag kommer igång med språket. Men tills vidare pratar dem bra engelska. Det första dem gör är att fråga om jag är hungrig och bjuder mig sedan på pasta med pesto och steker någon sorts kött, sen pannkaka efter det och sen någon sorts frukt med grädde. Jag får inte hjälpa till - varken med tillagningen eller disken.

Jag vet inte hur många som minns att jag skämtade om att detta var drömmen men - den slog in litegrann!


Sen träffade jag ganska nyss killen, han är kusin till en av tjejerna. Jag trodde först att tjejerna var lesbiska för att dem sover med varandra istället för att ena sover i sitt rum(och för att han som visade mig lägenheten sa att ha trodde dem var det), men tydligen så var det bara en fråga om att värmaren i ena rummet var trasig så hon bytte. Killen snackade perfekt engelska dock, han var rätt speciell. Han kom inte hem förrän nu, anledning "alla musem är gratis första söndagen i månaden, så då måste man liksom".


Jag kommer nog trivas med dem!

Kommentarer

Postat av: tobbe

Publicerad 2012-02-06 17:37:30

Klart man måste gå på museum viktor! :D



höhö, blev lite som du sa att du ville - med da room mates, nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela