Jag vet att jag upprepar mig...

Publicerad 2012-02-10 21:35:57 i Barcelona 2012,

...men jag hatar verkligen att hamna i situationen då man presenterar sig genom kindpussar. Min brasilianska rumskompis kommer hem, jag står i köket lyckligt ovetande om vad som komma skall... Han har med sig sin flickvän och han hälsar glatt på mig och frågar om jag träffat hans flickvän tidigare. Jag svarar nej och går fram med högra näven framme för en härlig handskakning - istället böjer hon sig fram och jag anar kindpuss och tänker "AHA!!! denna gången är jag med!" och tänker att det är en, för den senaste gången var det bara en. Men efter jag gjort en och sen drar mig tillbaka inser jag att hon inte är klar!! Så jag får böja mig fram igen för ännu en.

Försökte bortförklara mig lite småfumligt med "kulturkrock".. Dem skrattade förhoppningsvis med mig.


Jag har varit på spanska parlamentet idag. Det var häftigt. Ska visa en bild sen då jag står och visar vart skåpet ska stå i parlamentet. Måste bara få den skickad till mig först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela