Ett brev av uppskattning

Publicerad 2012-02-23 01:51:28 i Barcelona 2012,

Vi har haft många stunder tillsammans. Senast idag på restaurangen så gjorde du att jag blev lugn när jag var omringad av 4 brasilianare som snackade mest portugisiska.
I helgen när jag spydde upp allt jag ätit den senaste månaden, var ordentligt sjuk och fick åka till sjukhuset så fanns du där och tröstade mig och gav mig ny energi direkt. Det var du som gjorde att jag blev frisk.

Sen har vi alla gånger du botat min huvudvärk, varje gång du gett mig energi när jag varit trött - i högstadiet, gymnasiet och även på alla arbeten jag någonsin haft har du alltid funnits där för mig.
Alla gånger du gett mig ny energi när jag pluggat.
Alla gånger vi haft kul tillsammans och varit nedstämda tillsammans.
Alla gånger du legat på golvet och blivit kladdig så man akut var tvungen att vaska.
Alla gånger du svalkat mig när det varit för varmt.
Alla gånger du och dina pantade kusiner gett mig extra pengar främst som liten.
Alla gånger du varit morot eller belöning för varje gång jag har pluggat.
Alla gånger du varit en del av min fylla och min dag efter.
Alla gånger pizzabudet kommer med dig i en påse och man ser när det rinner lite fukt efter din kropp och man verkligen ser hur kall du är.
Alla gånger min tandläkare sagt att jag inte borde vara med dig.
Alla gånger du varit ett gemensamt intresse med andra människor.
Alla gånger folk sagt att vi inte är bra för varandra.
Alla gånger då vi njutit snabbt och njutit långsamt.
Alla gånger jag försökt hålla mig ifrån dig men sen väl fått dig igen och känt den där lyckan.
Alla gånger vi varit på bio tillsammans.
Alla gånger vi varit på restaurang tillsammans.
Alla gånger du parat dig med C. Morgan.
Alla gånger vi rest och varit utomlands.
Alla gånger någon bär dig och dina vänner på en fin bricka. 
Alla gånger ni har ställt er på min bokhylla som en mäktig pyramid när jag var ung.
Alla gånger jag sett dig på bild på affischer eller bilar.
Alla gånger jag tryckt dig mot min panna eller hals för att bli svalare.
Alla gånger du haft citron, lime eller is i dig.
Alla gånger vi slappnat av tillsammans och alla gånger vi stressat.
Alla gånger det rinner en tår av njutning ur mitt öga när du är riktigt kall.
Alla gånger vi sett serier och film tillsammans.
Alla gånger vi varit arga eller irriterade.
Alla gånger vi varit glada eller lyckliga.

Allt jag säger är att det skulle kännas väldigt ensamt utan dig, Coca-Cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela