Nä nu..

Publicerad 2012-03-01 14:55:13 i Barcelona 2012,

..jävlar.. Nu är äntligen Justyne(hon från belgien) borta. Hennes bekantskap avslutades med att hon klockan 4 på morgonen då hennes taxi skulle gå klickade bort sin väckarklocka.

Hennes taxi ringde på porttelefonen(som för övrigt låter så högt att även om man är beredd på det så dör man lite inombords) först två gånger. Jag visste inte vad det var, trodde det var en uteliggare eller något. Sen gick det 10 min och jag hann just somna om så ringde det på porttelefonen igen 3 gånger. Jag struntade fortfarande i det men sen 10 min senare så ringde det igen 5 gånger och då blev jag förbannad. Så jag gick till porttelefonen(som är 30cm ifrån Justynes dörr men 25 meter ifrån min) och svarade.

Det var taxichaffisen som akut sökte Justyne. Som först då reagerar när jag knackar på hennes dörr. Idiot.

Dessutom diskade hon inte under två veckor, hon tog inte ut sopor på två veckor, hon har lämnat äckliga saker öppnade i kylen. En på alla sätt vidrig människa, dock svårt att beskriva. Dessutom lämnade hon inte sitt rum på nästan hela tiden samt var på 1 lektion av 10. Som hon dessutom betalar för. Hon gjorde ingenting annat heller utan satt på sitt rum och rökte på och skypade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela