10:1

Publicerad 2013-07-08 05:41:06 i Peru 2013,

Oj, redan inne på tvåsiffrigt i antal dagar i Peru. Fort går det. 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Legat inne och läst A Song of Ice and Fire (Game of Thrones) bok 5. Är cirka 500 sidor in i den nu av lite mer än 1000. 
 
Fixat hostel i Cusco. Kommer dela rum med 7 andra men har också "curtain, own reading light, locker inside bunk, shelve on the side, powerplugs and mini table for lap top and private access point for the room" som de skrev i mailet åt mig. Fick välja det med 7 andra eller ett rum precis som det jag har nu med 3 andra. Var samma pris. Valde det med 7 andra för flera anledningar. Ljud stör mig inte och andra jag träffat här som varit på det hostel jag ska bo på i Cusco menar att det jag nu valt är mer privat. Sen gillar jag att kunna ha telefonen(som är min väckarklocka) nära till hands och då kan jag ha den vid sängen och ladda den samtidigt. 
 
Nu är klockan 22.40 så det börjar bli dags att sova. Jobb imorgon. Bara två dagar jobb innan min "semester" i Cusco. 
 
Nedan är en bild på hur man sover i Cusco. Har även ett draperi att dra för i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela