11:1

Publicerad 2013-07-09 04:55:04 i Peru 2013,

Det sista med Cusco och Machu Picchu bokat nu. Åker till Cusco på onsdag till söndag. Sen på fredag 07.00 går tåget som ska ta mig till Machu Picchu. Så är jag där till 17.30 då tåget tillbaka går. Framme i Cusco vid 21. Önskar jag hade mer tid så jag fick gå the inca trail.. Eller åtminstone the jungle track. Men de tar 12 dagar respektive 4 dagar. Men då går man i princip hela vägen från Cusco.

En kille spelar saxofon i rummet bredvid. Hela tiden. Han spelade kl 03 inatt och han spelade när jag vaknade vid 08. Han spelade när jag svängde förbi här på min lunchrast och han spelade när jag slutade jobbet. Sen när han slutade och spela gick han och nynnade på den melodi han spelat hela tiden. För han verkar bara kunna en melodi.

Imorgon ska jag fixa klart rapporten jag håller på med och bara förbereda mig mentalt. Inte jättespännande dagar nu fram till onsdag. Men jag känner mig ganska frisk nu åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela