14:1

Publicerad 2013-07-11 18:27:06 i Peru 2013,

Igår hängde jag med två tyskar. Körde pingis, fussball, tog någon pisco sour maracuya och tog en kort rundtur i staden. Alla vi dök upp här igår så vi kände av höjdsjukan ganska direkt. Så tog en tidig kväll.

Tanken idag var att gå upp tidigt och äventyra. Men inatt så slog höjd-huvudvärken in på riktigt. Var migränvärk fast ändå inte. Den har nästan gått över nu i alla fall, så nu ska jag upp, äta och gå och kolla på sevärdheter. Svurit för mig själv att jag glömde solglasögonen i min resväska i Lima. Reser bara med handbagage hit. Köpt solkräm i alla fall, solen verkligen gassar då vi är så högt upp.

Varit i Peru två veckor nu. Känns som att jag nyss kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela