16:1

Publicerad 2013-07-14 05:16:05 i Peru 2013,

Idag har det inte hänt överdrivet mycket. Gick runt i Cusco och sökte ett nytt bälte då mitt vanliga gick av igår. Det var lättare sagt än gjort. Finns bara färglada mönstrade tygbälten här. Efter en timmes sökande efter ett vanligt svart läderbälte så gick jag till en hantverkare som gjorde ett åt mig från noll. Kostade cirka 80 kronor så det var överkomligt. 
 
 
 
Käkat vegetariskt idag både till lunch och middag. Fått höra att det skulle vara bra att göra emellanåt här i Peru då man får i sig så mycket konstig mat. 
 
Annars har jag, efter min tur i staden, mest tagit det lugnt och läst A Dance With Dragons. Har som saknat energi i Cusco. Förmodligen är även det på grund av höjden som gör att man känner sig mer matt. 
 
Imorgon går flyget tillbaka till Lima klockan 14.45. Taxin till flygplatsen går 12.30. Lite smått nojig för att lyfta från Cuscos flygplats med tanke på hur hemsk landningen var med att kryssa mellan bergen. Men det kommer nog vara lite lugnare än landningen(ta i trä). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela