18:1

Publicerad 2013-07-16 04:16:50 i Peru 2013,

Ointressant dag. Lima känns tråkig i jämförelse med Cusco. Men känns skönt att kunna andas mer ordentligt. Visst, Cusco hade bättre luft men det var på sån hög höjd så andades ändå sämre där.

Idag har jag jobbat. På lunchen gick jag och käkade tequeños och burgare(inte snabbmatsburgare). Det var gott. Men går runt och har kalla händer hela tiden. Ser fram emot helgen då jag och Israel förmodligen ska fem timmar söderut och sandsurfa och åka sandbuggy.

En av mina nya rumskompisar har en hundvalp som hon ska sova med i sängen ovanför mig(våningssäng). Hon är från Kanada(Toronto, men bara lagom intresserad av hockey) och verkade så hög att hon knappt verkade förstå vad hon själv tänkte.

Bokade flyg från Stockholm till Luleå idag. Kommer till Arlanda från London 13.55 och mitt plan från inrikesterminalen går 15.15. Men SAS sa att det inte skulle vara några problem. Själv är jag lite orolig då jag måste hämta ut bagage, ta mig till inrikes samt checka in bagage. Och kan svära på att min väska kommer försvinna igen. Men det gick inget annat plan som inte kostade skjortan, så får väl ta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela