19:1 och 20:1

Publicerad 2013-07-17 16:26:23 i Peru 2013,

Nu sitter jag på jobbet. Fortfarande ganska odramatisk tillvaro. Sitter fortfarande med den enorma rapport som jag blev tilldelad att skriva. sammanfattar företagets verksamhet sedan 2010 i rapportform. I princip all verksamhet. Vilket är mycket!

Hängde med en kille från Schweiz igår, vi bondade över hur galna peruvianerna är i trafiken.

Har bara 70 sidor kvar av "A Song of Ice and Fire" bok 5. Sen får jag vänta 3 respektive 8 år för bok 6 och 7. Hur ska jag kunna vänta? Cliffhänger varje kapitel.

Klockan är 9.25. Jag och Israel ska boka vår resa till Huacachina och Ica(en stad, inte matvaruaffären) senare idag. Dit kommer vi åka på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela