33:1

Publicerad 2013-07-31 01:16:55 i Peru 2013,

Igår: först gick jag, Kelli, Lela och Auki(vi kallar han dock James då vi inte kunde uttala hans isländska namn korrekt) och käkade chifa(peru-kinesiskt). Dom drog fram en kortlek så vi spelade kort. Blev helt inne i det så gick vidare till ett cafe där vi satt och spelade några timmar. Sen blev vi sugna på poker och styrde upp det i baren. Spelade två omgångar, vi var 5 pers. Holländaren Sheng anslöt också. Tog några Pilsen och spelade hela kvällen.

Idag gick jag, Kelli och Lela på jakt efter några sorts souvenirer. Gick hyfsat. Trevlig dag. Vilar nu lite innan Israel plockar upp mig om 45 min, ska käka middag och vinka av honom då imorgon är min sista dag i Peru. Tiden har sprungit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela