Tisdag 5:1

Publicerad 2013-07-03 05:14:43 i Peru 2013,

Klockan är 22.13. Ganska ointressant dag. Hemskt väder! Duggregn, blåsigt och lite småkyligt(16-17grader). Jobbade 9-18. Lånar ett eget kontor där jag skriver rapporter denna veckan.

Sen gick jag och åt Chifa. Det är ordet för peruviansk kinesisk mat. En blandning av de två typerna, var riktigt gott. Testat lite peruvianska öler. Cusqueno är nog favoriten än så länge. Riktigt bra! Serveras i 0.7 liters glasflaskor.

Imorgon ska jag byta rum. Då blir det att dela rum med 3 andra istället för 5 andra. Än så länge har dessa 5 dock funkat bra, kan i och för sig ha varit för att jag varit så utmattad på kvällarna så har totalt däckat. Får se om morgondagen blir mer spännande.

Hoppas jag kan sova. Är fest på taket som vanligt. Och på gatan. Låter högt. Som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela