Torsdag 7:1

Publicerad 2013-07-05 06:34:02 i Peru 2013,

Har varit här i en vecka nu redan. Tiden går fasen fort. Klockan är 23.25 medan jag börjar skriva detta.
 
Har först jobbat hela dagen. Idag blev det både lunch och middag på ett ställe som heter "La Lucha" som är Limas mest kända mackbar. De gör väldigt egendomliga Peruvianska mackor som är väldigt matiga. Enormt goda och brutalt billiga. Me gusta!
 
Efter det så har jag tagit en prommis i Miraflores och sen hängt en stund på taket på mitt hostel. Träffade tre irländare som var riktigt trevliga. Vi tog några Piscodrinkar(Perus nationalsprit) och blev även bjuden på en gratis shot av baren pga det är 4th of july vilket är en viktig dag i staterna. Delar bara rum med ett par från just USA inatt. De var mycket trevliga, så pratat med dom lite nu innan jag ska sova. 
 
Imorgon ska jag förmodligen boka min resa till Cusco och Machu Pichu som jag ska till nästa vecka! 
 
Tänkte ladda upp några bilder men får spara det tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela