Fredag dag 1:2

Publicerad 2013-06-29 00:44:17 i Peru 2013,

Fullt ös idag. Möttes av Johana från kontoret på hotellet. Hon visade vägen till kontoret. Skakade hand med lite folk, sen gick vi ut och började leta boende. Hittade ett hostel som verkar bra och värt pengarna. Man delar rum på 4 men man får låsa in väskor/värdesaker i eget skåp, wifi ingår, frukost ingår och det var mycket fräscha rum. Kostar 37 soles(89kr) / natt och var sjunde natt är gratis. Då har dom också massa events och aktiviteter dom styr upp för de som bor där. Kokopelli backpackers, Lima heter det. Är googlebart. Kan också flytta ifrån det på direkten om jag inte trivs.

I övrigt år vi väldigt peruviansk lunch, köpte en tröja åt mig så jag slipper gå runt i t-shirt och fixade surf till telefonen.

Jag har nu ett peruvianskt nummer medan jag är här. +51 961770198

Lite halvtaskigt väder här idag. Duggregn. Fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder. Mystiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela