I Miami

Publicerad 2013-06-27 21:52:15 i Peru 2013,

Då har jag kört igenom alla säkerhetskontroller. Planet till Lima går om en timme. Har jag otur är min väska borta. På arlanda sa dom att den skulle skickas hela vägen till Lima. I London sa dom att på american airlines måste man alltid checka ut väskan i Miami. Väskan var inte där. Frågade ansvarig och han ryckte mest på axlarna och sa att jag får åka till Lima och file a claim om den inte dyker upp bara. Engagerat värre.

Är lite nojig att jag inte sökte bland alla väskorna tidigare dock. Gick fem varv där och letade innan jag gick till "information" och tänkte att de kanske skulle hjälpa mig leta eller något, men icke utan de skickade mest bara vidare mig till tullen. Hade velat kolla ett varv till.

Nu snart dags för sista flyget som tar cirka 6 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela