Dag 45. Hemresedag 2/4. Quito - Bogotá.

Publicerad 2015-08-20 05:58:20 i Colombia/Ecuador 2015,

Idag klev vi upp hemskt tidigt för att ta oss till Quitos flygplats. Planet gick klockan 9.10 och vi var framme på Bogotás flygplats ungefär 90 minuter senare. Efter att ha checkat in på vårt mysiga hotell åkte vi till Titan Plaza. Ryktet säger att det är Latinamerikas största shoppingcenter. Där spenderar vi hela dagen inklusive lunch och middag. Och kaffe för mig medan jag väntar på tjejerna som knallar i en hel del butiker. 


Jag hade sedan tidigare bestämt mig för att köpa en ny kavaj. Tjejerna hade sedan tidigare bestämt sig för lite impulsshopping. På kvällen besökte vi en biograf i samma galleria och såg delvis en tio minuters film om Colombianska hästar (som gick innan reklamen) samt Mission Impossible. Jag tycker filmen var åtminstone underhållande och också precis vad jag förväntade mig, men det var delade meningar om filmens kvalitet. 

Imorgon flyger vi vidare och når Sverige på fredag kväll. Reseplanen nedan (samtliga tider angivna i lokala tider). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktor

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela